Monoblok Brülörler

NG Serisi Motorin Brülörleri

ECO 8 O (L) C 3a NG

  • Brülörü kazandan ayırmaya gerek kalmadan menteşeli sistem ile bakım kolaylığı,
  • Farklı kazan tiplerine bağlantı için kayar flanş,
  • Özel susturuculu sistem ile daha düşük ses seviyesi,
  • Kablo bağlantılarını asgariye indirilmesini sağlayan fiş-soket bağlantısı sayesinde hata kaynaklarının önceden azaltılması,
  • İstenen kapasiteye göre ayarlanabilen yanma başlığı,
  • Yüksek hassasiyetli ayar yapılabilen yakıt-hava servo motorları ile optimum yakıt-hava karışımı sağlanarak yüksek yanma verimi,
  • Yüksek performanslı fan,
  • Kullanıcı dostu operatör paneli,
  • Yanma optimizasyonu için opsiyonel olarak sunulan CO/O2 (trim) sistemi entegrasyonu,
  • Hava presostatı ile yanma havasının kontrolü,
  • Nozulda yüksek basınçlı mekanik atomizasyon,
  • Pilot ateşleme
Brülör Tipi Kapasite Kapasite Motorin Tüketimi Fan Motor Gücü Yakıt Pompa Gücü 50 Hz'de Gerilim
Min. kcal/h Max kcal/h Min. kW Max. kW Min. kg/h Max. kg/h kW kW VAC
ECO 8 O (L) C 3a NG 842.800 6.020.000 980 7000 83 590 11 2,2 3N 400
L Gmin Gmax H K B C ØP M ØD ØD1
ECO 8 O (L) C 3a NG 1830     - 300 1320 720 960 695 18 400 408    -

*Bütün boyutlar mm cinsindendir.

ÖZELLİKLER  ECO 8 O L C 3a NG
Kontrol şekli O
Mekanik Oransal
Elektronik Oransal
Hava debi ayarı SM
Yakıt debi ayarı SM
Ateşleme PA
Pilot gaz ventili
Hava prosestatı
Alev Kontrolü F
Sıvı yakıt pompası ve yakıt hortumları
Servis amaçlı menteşeli gövde
Farklı alev borusu uzunluğu
O2-CO yakma yönetim sistemi bağlantısı
Yakma havası fan inverter bağlantısı
Yakıt hazırlama istasyonları (Gaz hattı/Motorin İstasyonu)
TS EN 267+A1  ve  CE uyumlu
CE Uygunluk beyanı
Elektrik koruma sınıfı IP54

: Dahil Değil/Yok

: Opsiyonel

: Dahil/Var

1K: Tek Kademe

2K: İki Kademe

O: Oransal

M: Manuel

SM: Servomotor

İO: İyonizasyon

F: Fotosel

DA: Direk Ateşleme

PA: Pilot Ateşleme