Ecostar Yetkili Servisler: Brülör Arızalarının Çözüm Adresi!
Brülör arızaları, ısıtma sistemlerinin verimsiz çalışmasına ve hatta tüm sistemin arızalanmasına neden olabilir. Düzenli bakımlar yaptırılmadığı takdirde yakıt kaynağı sorunları, alev sensörü sorunları, fan sorunları, elektronik kart sorunları ve kirlilik gibi sık karşılaşılan genel brülör arızaları ile tüketiciler karşılaşabilirler. Bu ve benzeri sıklıkla karşılaşılan sorunların çözümü için, kullanılan brülör sisteminin yetkili servis personeli tarafından periyodik bakımlarının yapılması önemli ve ihmal edilmemesi gereken bir konudur. Bu yazımızda sık karşılaşılan genel brülör arızalarını ele alırken, Ecostar brülörlerine tanımlanmış arıza kodlarının detaylarına ve Ecostar yetkili servis ağına da değineceğiz.
Brülör arızaları, ısıtma sistemlerinin verimsiz çalışmasına ve hatta arızalanmasına neden olabilir. Sık karşılaşılan genel brülör arızaları şu şekilde sıralanabilir:
Bu ve benzeri sıklıkla karşılaşılan sorunların çözümü için, kullanılan brülör sisteminin yetkili servis personeli ile iletişime geçmek gerekmektedir.
Ecostar brülörler, endüstriyel ve ticari ısıtma sistemleri için tasarlanmış yüksek kaliteli ve verimli cihazlardır. Ancak, herhangi bir teknik üründe olduğu gibi, bazen arızalanabilirler ya da teknik sorunlara yol açabilirler. Bu durumda, arıza kodları, sorunun kaynağını hızlıca belirlemek adına kullanışlı bir araçlardır.
Ecostar brülörlerinde sık karşılaşılan arıza kodları ve anlamları şunlardır:
Ecostar brülör bakımı, brülörün performansını, verimliliğini ve ömrünü artırmak için önemli bir işlemdir. Brülör bakımı sıklığı, brülörün tipine, kullanım süresine ve çalışma koşullarına bağlı olarak değişebilir. Genel olarak, Ecostar brülörlerin yılda en az bir kez bakım yapılması tavsiye edilir. Ancak, bazı durumlarda daha sık bakım gerekebilir. Örneğin, fuel oil veya motorin gibi katı yakıtlar kullanan brülörler, gazlı yakıtlara göre daha fazla kirlenme ve aşınmaya maruz kalabilirler. Bu nedenle, bu tür brülörlerin altı ayda bir veya daha sık bakım yapılması gerekir. Ayrıca, brülörün çalıştığı ortamın tozlu, nemli veya kirli olması da bakım ihtiyacını artırabilir. Brülör bakımı yapılırken, aşağıdaki işlemler uygulanmalıdır:
Brülör bakımını yaparken profesyonel bir destek almanız oldukça önemlidir. Ecostar yetkili servisleri ile iletişime geçerek düzenli brülör bakımınızı güvenle yaptırabilirsiniz.
Sadece brülör ürünlerinde değil, yoğuşmalı kazanlar, kombiler, opsiyonel ürünlerde de kullanıcılara düzenli bakımların yapılması tavsiye edilir. Bu sayede,
Ecostar / Ecodense kullanıcılarına;
cihaz bakımı yaptırılmasını tavsiye etmektedir.
Brülörlerde ve diğer Ecostar / Ecodense markalı tüm cihazlarınızda periyodik bakımı yalnızca uzman servis sağlayıcıları tarafından yapılmalıdır.
Ecostar ve Ecodense’in Yetkili Servislerine ilgili hizmet sayfamızdan ulaşabilir, arıza kaydı bırakmak isterseniz servis arıza şikayet bildirimi formunu ya da ihtiyacınız doğrultusunda veya “Devreye Alma Talep Formumuzu” doldurabilirsiniz. Karşılaştığınız herhangi bir sorunda 444 8 326 no’lu telefondan yetkili birimlerimizle iletişime geçerek yaşadığınız problemi bizimle paylaşabilirsiniz.
Yetkili servislerimizin arızlara müdahale organizasyonu Satış Sonrası hizmetler departmanı tarafından yürütülmektedir ve süreçler müşterimize SMS olarak iletilir. Yetkili servislerimiz tarafından arızalara müdahale süresi 24 saattir (1 iş günü), ilk çalıştırma işlemleri ise 3 iş günü içerisinde yapılmaktadır.